sobota, 8 kwietnia 2017

Cahir testuje- Skjold Uniq Nordic Gold


  Od pewnego czasu testujemy olej Skjold firmy Uniq Nordic Gold. Jest to ekologiczny olej przeciw insektom dla psa. Jego zadaniem jest ochrona psa przed kleszczami, owadami oraz pchłami. Więcej informacji TUTAJ.





  Wielu z Was pytało mnie czy działa. Kusi wiele osób tym, że jest całkowicie pozbawiony chemii,  w porównaniu do innych środków przeciw kleszczowych typu obroże, krople, tabletki. Więc pierwsza rzecz i najważniejsza, którą o nim napiszę to to, że działa. Odkąd stosujemy, czyli od połowy lutego zero wbitych kleszczy. Dwa znalazłam na Cahirze, na jego sierści. Pierwszy jeszcze na spacerze, drugi w samochodzie. Uważam, że przy tej ilości biegania po łąkach, lasach i tym okresie to naprawdę dobry wynik.
  Kolejna rzecz to jego smak i zapach. Cahirowi smakuje, chętnie sam wypija go z miseczki. Początkowo dawałam strzykawką, ale raz spróbowałam dać mu z miski i zaskoczyło mnie pozytywnie. TUTAJ możecie zobaczyć dowód, że lubi go pić 😀
  Trzeci plus to wspomniany już wcześniej jego ekologiczny skład. Znajduje się tam jedynie olej rzepakowy, naturalny olej rybny i unikalna kombinacja ziół. Między innymi rumianek, nagietek, czosnek, krwawnik pospolity, skrzyp polny, melisa, imbir, ostropest plamisty.
  Ostatni plus to działanie kojące oleju. W przypadku ukąszenia zmniejsza swędzenie, pieczenie i wspiera proces gojenia.
  Jakiś minus też muszę Wam przedstawić, nie może być idealnie. Chociaż uważam, że w porównaniu do zalet jest niewielką niedogodnością. Chodzi mi mianowicie obowiązek codziennego podania. Inne środki ochronne nie wymagają tego, po jednej aplikacji wystarczają na miesiąc, a niektóre nawet na 8 miesięcy. Ale jeśli pomyślimy o tym, że środek nie ma żadnych efektów ubocznych to myślę, że warto.

  Podsumowując Prezes Cahir jest zdecydowanie na tak 😁

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz